Jumaat, 31 Disember 2010

KURSUS TERKINI 2011- Kanser & Pengubatan Herba Serta AKar Kayu

Assalammualaikum WMT dan salam ukhuwah.

ALLAHumma Solli Ala Sayyidina Muhammad. Selawat dan salam yang tiada tamatnya sepertimana tiada putus kasih sayang Baginda S.A.W kepada umat-umat Baginda S.A.W.

Para pembaca yang dirahmati ALLAH,

AlhamduLILLAH kita masih di dalam bulan Muharram dalam kita meraikan tahun baru Islam. Pelbagai ganjaran yang disediakan ALLAH SWT dalam kita meningkatkan amal ibadah walaupun matlamat dan tujuan kita hanyalah semata-mata kita dapat hidup dalam keredhaan dan kerahmatan dariNYA..Sebagai pembukaan kursus-kursus di dalam tahun 2011 kursus pertama pada Januari ini telah dirancang dan akan dilaksanakan mengikut maklumat di bawah yang diharapkan dapat kita semua memanfaatkan ilmu yang terus dibawakan oleh Al Fadhil Ustaz Wan Asrul insyaALLAH. Dari kejayaan pelaksanaan kursus-kursus pada tahun 2010 di bahagian Utara, InsyaALLAH TIAF Utara akan terus memenuhi permintaan dari peserta dan perawat bagi perkongsian ilmu agar menjadi medan ukhuwah dan kesepakatan murninya ilmu yang dikongsikan. Sebarang kelemahan dan kekurangan diharapkan semua sahabat, perawat, peserta, pengunjung blog dan sesiapa jua dapat memberi cadangan atau pendapat agar kebaikan dapat dikongsikan bersama insyaALLAH. Adalah lebih elok dan manis emelkan kepada qolbusolehin@gmail.com

Tajuk :
KURSUS RAWATAN KANSER & PENGUBATAN HERBA SERTA AKAR KAYU


Tarikh :
29 & 30 JANUARI 2011 ( Sabtu & Ahad )


Masa :
8.30PG - 5.30PTG


Tempat :
KOLEJ MULTIMEDIA UTARA@TM TAIPING,
JALAN LUMBA KUDA, 34672 TAIPING PERAK


Penyampai :
TERAPI ISLAM AL FATAH -TIAF ( Ust Wan Asrul )


Yuran :
RM250.00 ( Termasuk Nota, Sijil dan Jamuan )


Peserta :
TERBUKA KEPADA YANG MUSLIMIN & MUSLIMAT BERMINAT.

PENDAFTARAN PESERTA:
SILA SMS KE 012-7625455 / EMEL qolbusolehin@gmail.com NAMA, NO K/P, NO H/P dan EMEL
secepat mungkin untuk dimaklumkan permohonan menyertai dan cara pembayaran

( Lokasi kursus ini pernah dijalankan Kursus Pengukuhan pada tahun 2010 .Pengisian kursus akan dikemaskini dalam waktu terdekat )

Berkaitan dengan penyediaan penginapan, di lokasi kursus ( Kolej Mutimedia Utara ) terdapat bilik dometri disediakan, sebilik berdua yang dikenakan rm30.00 seorang semalam. Bagi yang berminat hubungi terus urusetia untuk tempahan bilik sebelum 21 Januari 2011. Selain itu terdapat juga Jana View Condotel dengan harga istimewa RM130.00 untuk ditempah.

Tarikh tutup untuk pendaftaran kursus adalah pada 25 Januari 2011 ( Selasa ) bagi kemudahan penyelarasan. Kerjasama dari peserta yang berminat amat-amat diharapkan bagi kebaikan bersama.

Mohon disertakan nama penuh dan no.K/P untuk tujuan cetakan sijil.

Sekian seadanya untuk makluman semua.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan