Ahad, 4 Julai 2010

KURSUS 4 JULAI 2010


praktikal


bedah makrifat


muzakarah santai


realiti perawat

Assalammualaikum WMT dan salam ketenangan,

AlhamduLILLAH yang tidak terhingga dengan keizinan ALLAH SWT telah berjaya dilaksanakan Kursus Rawatan Islam Intensif ( Lanjutan ) diTaiping Perak semalam. Kursus yang dikendalikan sepenuhnya oleh Ust. Wan Asrul ( TIAF ) sepanjang hari amat-amat dihargai oleh kita. Dengan tumpuan para peserta yang menghadirinya dari pagi hingga ke petang diharapakn dapat memberi manfaat yang banyak dalam kehidupan seharian sebagai seorang perawat untuk diri sendiri, keluarga dan sahabat handai. Terdapat ramai peserta lama dan baru dari pelbagai persatuan perubatan/perguruan. Ini juga diharap dapat menjadikan segala ilmu yang disampaikan membantu mempertingkatkan keyakinan kepada Pemilik dan Penyembuh sebenar iaitu ALLAH SWT. Sesungguhnya ilmu AlLLAH SWT ini Maha Luas tidak terhitung bagi kita membandingkan apa yang ada pada seseorang dengan seseorang yang lain. Kelebihan tertentu pada seseorang merupakan anugerah yang ditentukanNya . Semakin kita mencari DIA, pembukaan jalan dan lorong-lorong kepada DIA semakin dekat.. InsyaALLAH.

Sebarang komen atau cadangan penambahbaikan program yang dijalankan amat-amat dialu alukan dari semua agar di masa-masa akan datang lebih memenuhi kehendak pengisian dan kelancaran program insyaALLAH.

Ucapan terima kasih tidak terhingga kepada waktu yang diambil oleh Ust. Wan Asrul dengan kehadiran beliau dalam menyampaikan ilmu kepada kita semua. Moga-moga ada kesinambungan ilmu, ukhuwah dan keberkatan dari ALLAH SWT sesama kita. InsyaALLAH, Amin.

Wassalam



2 ulasan:

  1. BOLEH DIBACA DI http://tokbelagak.blogspot.com/

    Dipetik drp forum Harmony bertajuk Fitnah Belagak dan sangka-sangkanya.
    http://www.harmoni-my.org/forum/index.php/topic,5042.120.html

    Dan Sarip Dol dah pun jumpa Belagak....so belagak tgh kecut perut sekarang ni....
    Suatu hari pada awal Mei 2010, Mahathir datang berjumpa saya dan memaklumkan bahawa Belagak sudah membuka pusat rawatan DarulSaka lantas diberikannya alamat blog Belagak. Kemudian pada pertengahan Mei 2010 saya mula bertandang ke lawan blog Belagak dan mendapati beliau telah dikenali sebagai Tok Belagak dan telah mengaku bahawa dirinya adalah ‘sifu segala sifu’. Setelah selesai saya membaca tulisan-tulisan Belagak didalam blognya maka saya membuat kesimpulan bahawa Belagak tidak mengambil iktibar atas pertemuan saya dengan beliau yang berlaku pada bulan ogos 2008. Beliau masih mempercayai bahawa scannya adalah benar sedangkan pertemuan beliau dengan saya tempoh hari telah terang-terang membuktikan yang scannya amat-amat tersasar dan kesannya dapat mengundang fitnah yang amat besar.
    Terdetik rasa dihati untuk menyedarkan beliau. Saya mula mengatur agenda.. agenda yang mungkin akan dapat menyedarkan beliau jika beliau bersikap berlapang dada atau mungkin akan lagi mengeraskan hati beliau jika beliau bersikap ego dan tidak mahu mengaku kesilapan. Langkah awal diatur...
    Dengan menggunakan samaran bernama KARMA... ya, sayalah KARMA maka saya mula melakukan aksi-aksi provokasi untuk menarik perhatian belagak diblog beliau dan nampaknya usaha saya berhasil. Sila lihat provokasi saya diblog beliau pada tulisannya yang bertajuk ‘DVD TERPANAS ABAD INI’ dan di ‘Suatu Pengajaran Buat Den’ pada tarikh 31 Mei 2010.
    Jawapan Belagak atas provokasi saya di tulisannya yang bertajuk ‘Suatu Pengajaran Buat Den’:
    DARUL SAKA said...
    Banyaknya JIN ko ni Karma..patutlah kerek je....try le hantar kat den...bawah tapak kaki den je....Den kasi tempoh 3 hari utk ko attack DEN....lepas tu den akan kaut semua....no heart feeling
    June 1, 2010 6:50 AM
    Ok.. kita sorot sekejap pada ogos 2008. Bukankah beliau telah buang segala jin dampingan saya dan saka saya? Jadi jin yang mana pula yang beliau scan ini?Huh?? Maka semua pro atau anak murid beliau betul-betul percaya yang saya ada banyak jin.. buktinya lihatlah sendiri pada blognya itu.
    Ada yang kata saya ni puak-puak Wahabi dan ada juga yang kata saya ni Mail Kacip yang Belagak gelar TAHIKMAN atau murid beliau. Tapi Belagak lebih berat menuduh saya murid Mail Kacip ketika ini. Lihat tulisan beliau dibawah ini:

    DARUL SAKA said...
    Bilo DEN baca komen si Karma..tahulah dia memikir tak guna otak atas..tapi mikir guna muntut..mungkin tahik man ajar camtu kut...
    June 1, 2010 8:50 AM
    Ok.. mari kita analisa kejap. Saya bukan anak murid Mail Kacip dan tidak pernah pula bersemuka dengan beliau. Kenapa belagak babitkan Mail Kacip dalam isu ini??? Kemudian melarat pula Belagak merendah-rendahkan serta mencela Mail Kacip dan tindakan beliau direstui pula para pro beliau. Mari kita saksikan:
    DARUL SAKA said...
    Mail kacip pun kono tinggal dgn mini dia...hanya pompuan giler je sanggup bermadu kasih bergelumang dgn najis...korang bayangkan Mail French Kiss mini dia....melekat sekati taik gigi...so lepas ni tak yah dah makan ubat diet....asal nak makan je ingat kan Mail kacip kasi French Kiss sama korang

    BalasPadam
  2. BOLEH DIBACA DI http://tokbelagak.blogspot.com/

    Dipetik drp forum Harmony bertajuk Fitnah Belagak dan sangka-sangkanya.
    http://www.harmoni-my.org/forum/index.php/topic,5042.120.html
    Dan Sarip Dol dah pun jumpa Belagak....so belagak tgh kecut perut sekarang ni....
    Suatu hari pada awal Mei 2010, Mahathir datang berjumpa saya dan memaklumkan bahawa Belagak sudah membuka pusat rawatan DarulSaka lantas diberikannya alamat blog Belagak. Kemudian pada pertengahan Mei 2010 saya mula bertandang ke lawan blog Belagak dan mendapati beliau telah dikenali sebagai Tok Belagak dan telah mengaku bahawa dirinya adalah ‘sifu segala sifu’. Setelah selesai saya membaca tulisan-tulisan Belagak didalam blognya maka saya membuat kesimpulan bahawa Belagak tidak mengambil iktibar atas pertemuan saya dengan beliau yang berlaku pada bulan ogos 2008. Beliau masih mempercayai bahawa scannya adalah benar sedangkan pertemuan beliau dengan saya tempoh hari telah terang-terang membuktikan yang scannya amat-amat tersasar dan kesannya dapat mengundang fitnah yang amat besar.
    Terdetik rasa dihati untuk menyedarkan beliau. Saya mula mengatur agenda.. agenda yang mungkin akan dapat menyedarkan beliau jika beliau bersikap berlapang dada atau mungkin akan lagi mengeraskan hati beliau jika beliau bersikap ego dan tidak mahu mengaku kesilapan. Langkah awal diatur...

    BalasPadam