Khamis, 1 Julai 2010

LOKASI TERKINI KURSUS

Pintu Masuk Kolej Multimedia Telekom@TM Taiping

Blok B, Aras 3, Kolej Multimedia Utara

Buat makluman kepada peserta-peserta yang menyertai kursus pada Ahad ini ( 4 Julai 2010 ) lokasi program telah bertukar dari lokasi asal ke lokasi baru di atas sebab-sebab teknikal. Lokasi lengkap terkini seperti di bawah:

BILIK 310, ARAS 3, BLOK B,
KOLEJ MULTIMEDIA TELEKOM,
JALAN LUMBA KUDA,
34672 TAIPING PERAK

Peserta-peserta luar sama ada dari utara mahupun selatan boleh keluar melalui Plaza Tol Taiping Utara / Kamunting terus melalui Jalan Kamunting Lama sejauh 10 km ke Taiping dan akan bertemu dengan Jalan Lumba Kuda dengan membelok ke kiri dan akan berjumpa dengan lokasi program yang berjarak 500 m dari persimpangan lampu isyarat tersebut.

PETUNJUK LALUAN
Sekiranya perjalanan dari persimpangan lampu isyarat Masjid Kamunting akan bergerak terus menuju ke Taiping melalui Jalan Kamunting Lama sehingga bertemu persimpangan lampu isyarat dengan membelok ke kiri Jalan Lumba Kuda, Ke kanan Jalan Taming Sari ( Penjara Taiping ), ke depan menuju Jalan Taman Tasik ( Hotel Seri Malaysia, Taman Tasik Taiping & Zoo Taiping ).
SEKIRANYA terdapat sebarang masalah hubungi saya di no 012-762 5455



1 ulasan:

  1. Kasyaf datang dari Allah, kalau betul kasyaf / scan tersebut datang dari Allah tentu tak tersasar sekejap dia itu sekejap dia ini, apa ilmu Allah boleh tersasar, Allah tak pasti ciptaanNYA. Nampaknya scan Belagak bukan dari Allah, bukan kasyaf..buktinya Xpert dan sabri dan Wan Asrul dah kena tuduh. Fikirkanlah Tuhan Darul Saka tak pasti yang mana satu dan telah beri maklumat salah pada Belagak. Kesian. Allah SWT Maha Suci bukan seperti Tuhan Darul Saka.

    BalasPadam